  • Data: 2004-06-24 09:52:24
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki pisze:

    > : zaczyna sie.....
    > : Matemetyki "dzieki" dzialanosci ksRobaka juz prawie nie da sie czytac...
    > :
    > : KsRobak utrudnia to bardziej niz internet worm..
    > :
    >

    > gdybyscie zamiast blokowac mu kont, czy w inny sposob psocic, po porostu
    > jego postow nie czytali, nie bylo by tego.
    > CZyz nie?
    >
    > Ja w takim przypadku tez zawsze bym mial osttanie zdanie, nie dalbym sie
    > tak latwo
    > "wyrzucic" .
    >
    > P.

    Nikt mu nic nie blokuje..
    Facet rozsiewa byc moze taka fame, ale tonieprawda - latwo sprawdzic..

    Po prostu pisze "pseudonakowo" i ciagle prowokuje nowych do
    "tlumaczenia mu ze sie myli". i ciezko to odfiltrowac, bo coraz tonowy
    mysli, ze znalazl kogos, kogo trzeba wyprowadzic z bledu.
    Ciagla zmiana tematu, coraz to nowi naiwni...

    Boguslaw