  • Data: 2007-11-21 17:03:07
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do
    > siebie, a od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

    Hmm a ta część społeczeństwa, która np. posiada (nieudowadnialną) wiarę w
    to, że Żyd to nie człowiek powinna z tego tytułu żądać innego prawa karnego
    dla siebie ? Dopóki WIĘKSZOŚĆ uważa, że dzieci nie należy zabijać,
    niezależnie od wieku, nie pozwalamy na to całemu społeczeństwu. Gdy
    proporcje te się zmienią będzie zapewne odwrotnie i nie będę wówczas, uwierz
    mi, narzekał na istotę demokracji i stanowienia w niej prawa, tylko ze
    smutkiem przyjmę fakt legalności aborccji.