  • Data: 2007-11-21 17:10:04
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fi0rfe$c8b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zyjemy w panstwie wyznaniowym, przynajmniej chce sie tym ludzic. Jesli
    > cos jest kwestia wiary powinno zostawac do rozpatrywania przez sumienie
    > czlowieka, ktory w to wierzy a nie narzucane innym - zwlaszcza innym z
    > innym swiatopogladem. Tym bardziej ze to zakaz sztuczny - nabija kasy
    > ginekologom

    Jakie znaczenie ma wyznaniowość ? Dopóki 50% społeczeństwa uważa aborcję za
    przestępstwo - tak powinno stanowić i prawo. Gdy stosunek do problemu się
    zmieni - zakaz pewnie zostanie zniesiony. To pogląd na aborcję może być
    inspirowany wiarą a nie przepis.

    > czy innym pokatnym "przywracaczom miesiaczki". Juz pomijam, ze jest
    > pigulka

    Bo to powinno być ścigane z urzędu.

    > ru486. Zazywasz ja i chocby twoim mezem byl sam wierzejski czy inny
    > giertych nigdy sie nie dowie, ze o maly figiel bylby tatusiem

    Myślę, że dowiesz się tego w niebie.