  • Data: 2005-09-05 06:01:10
    Temat: Re: A gdyby to byli przebierańcy?
    Od: "Alik" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dffu1a$qvj$1@inews.gazeta.pl...

    > To jest przeszukanie. Ale i tak dowiesz się o tym po wejściu do
    > mieszkania. Chodzi o to, byś nie spalił dowodów, gdy policjanci będą
    > pukać.

    Wzasadzie zgadzam się z Twoimi tezami, ale nurtuje mnie jeszcze jedno.
    Tzn. muszą wejść pod przykrywką jakiejś błachej sprawy, a potem dowiem się
    prawdy.
    I tu moje pytanie.
    Czy mam obowiązek wpuścić policjantów /prawdziwych/ do mieszkania?. Czy to
    tylko moja dobra wola, grzeczność itp.?.
    Rozumiem, że jak to duża sprawa kryminalna, to najpierw usłyszę trzask
    wypadających drzwi z futryną, a następnie się dowiem dlaczego?.
    A jak to wygląda przy "lekko naciągniętych" sprawach.

    --
    Pozdrawiam.
    Alik