    From: "MarciN" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 800 brutto - czy taka pensje moze zajac komornik?
    Date: Fri, 17 Oct 2003 22:53:00 +0200

    MarciN wystukał na klawiaturze:

    > Użytkownik "dp" <d...@c...pl> odpisał bardzo konstruktywnie:

    > Jeśli dług stanowił podatek od nieruchomości, to rentę raczej nie zajął
    komornik
    > (przynajmniej nie sądowy). Co najwyżej zrobił to Naczelnik Urzędu Skarbowego
    > (pracownik tego urzędu zwany komornikiem skarbowym), a najprawdopodniej
    zajęcia
    > doknał wójt gminy, lub burmistrz (prezydent) miasta. Egzekucję tzw. długów
    > publicznych (np. podatków) reguluje inna ustawa: O postępowaniu egzekucyjnym w
> [...]
    -------

    MarciN przedłuza temat rozmowy:

    Proszę o podanie tej kwoty najniższej renty/emerytury? Jeżzeli nie sprawi to
    zbyt wielu trudności...
    A przyda się napewno niejednemu grupowiczowi taka wiadomość.

    °Pozdrawiam wieczornie°
    °MarciN° °tel.:° °0048-606150082°
    °POL-BETON° °Poland°
    www.marcinns.republika.pl

    * Bogatym jest ten, kto posiada wiele;
    * ...bogatszym ten, kto mało potrzebuje,
    * .... najbogatszym - kto dużo daje!
    -------