  • 11. Data: 2004-03-03 16:11:02
    Temat: Re: odplatnosc za drugi kierunek studiow dziennych
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    slowem nie wspominalem o mojej znajomosci polskiego prawia :-)

    wiec mnie nie urazisz... :-)

    --
    Michal

  • 12. Data: 2004-03-03 20:26:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym po prostu powiadomił o stwierdzonej nieprawidłowości pisemnie MEN i
    musieli by to wyprostować sami. Najlepiej, by pismo napisał nie student,
    bo niestety mogą próbować później nieformalnych form nacisku. Jeśli
    faktycznie nie było podstawy, to nie dość, że uczelnia będzie musiała
    zwrócić z odsetkami, to jeszcze ojciec tego "sukcesu" dostanie po
    przysłowiowych uszach.

  • 13. Data: 2004-03-04 15:36:29
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Dilbercik" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > na jednych już studiujesz...
    >
    > reszta to nadprogramowo... chcesz ? to plac..
    >
    > albo pozwól studiować innym

    o kolega chyba się nie dostał na studia bezpłatne i dlatego tak się ciska :(

    Funia

  • 14. Data: 2004-03-04 15:50:31
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    Kolega juz dawno sam zaplacil za swoje... nie wszedzie jest tak dobrze jak w
    polsce...

    --
    Michal

  • 15. Data: 2004-03-04 16:22:46
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Kolega juz dawno sam zaplacil za swoje... nie wszedzie jest tak dobrze jak
    > polsce...

    o, i jeszcze jesteśmy zarozumiali po studniowaliśmy zagranicą?

    Wykształcona w RP - Funia

    Ps. u nas uczą, że Polsce piszemy wielką literą,ale jak jest na zachodzie to
    nie wiem.

  • 16. Data: 2004-03-04 17:38:19
    Od: "pl.soc.prawo" <a...@...pl>

    Witaj Funia,

    W Twoim liście datowanym 4 marca 2004 (17:22:46) można przeczytać:

    F> Ps. u nas uczą, że Polsce piszemy wielką literą,ale jak jest na zachodzie to
    F> nie wiem.

    6 bledow w jednym zdaniu !!!!

    Gdzież sie tak wyksztauciłaź Funiu ? :->

    A.A.

  • 17. Data: 2004-03-04 17:45:36
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "pl.soc.prawo" <a...@...pl> napisał w wiadomości

    > 6 bledow w jednym zdaniu !!!!

    ???????????????????????????????????

    > Gdzież sie tak wyksztauciłaź Funiu ? :->
    ^^^^^^^^^^^^^

    Dobre, nie powiem :)

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::..

  • 18. Data: 2004-03-04 18:09:30
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    Witaj Daniel,

    W Twoim liście datowanym 4 marca 2004 (18:45:36) można przeczytać:

    DL> Użytkownik "pl.soc.prawo" <a...@...pl> napisał w wiadomości

    DL> ???????????????????????????????????

    DL> ^^^^^^^^^^^^^

    Aaaa, Ty uwazasz ze F posiadla wykrztaucenie :)))

    OK !

    DL> Dobre,

    Bardzo dobre !

    DL> nie powiem :)

    Nie mow tylko policz te bledy :)

    --
    Pozdrowienia,
    A.A.

  • 19. Data: 2004-03-04 21:43:55
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Gdzież sie tak wyksztauciłaź Funiu ? :->
    >
    > A.A.

    Ty też robisz literówki.
    Może piszesz tak szybko jak ja, moze masz problemy z ortografią?

  • 20. Data: 2004-03-04 21:44:37
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Dobre, nie powiem :)

    Bardzo dziękuję Danielu