eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 krotna naprawa tego samego › Re: 3 krotna naprawa tego samego
  • Data: 2007-09-28 20:13:43
    Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:fdjbv0$utm$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fdjb1u$8vi$1@inews.gazeta.pl Marcin Wójcik
    > <w...@g...pl> pisze:
    >
    >> Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa miedzy
    >> mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop większość
    >> czasu spędza w serwisie niż u mnie w domu.
    > I regulują, tylko nie wiadomo czy mają zastosowanie do twojego przypadku,
    > bo nie podajesz potrzebnych szczegółów i okoliczności dokonania zakupu,
    > mnie zaś się nie chce ich domyślać ani o nie dopytywać.
    > W każdym razie zajrzyj sobie do Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej.
    >
    > --
    > Jotte

    człowieku naucz się czytać - pytający napisał, że reklamował z gwarancji, a
    zatem chodzi o dokumenty wystawiony przez gwaranta, najczęściej producenta;
    gwarancję reguluje umowa gwarancyjna dołączona przez producenta do produktu,
    a ustawa o ktorej piszesz reguluje tę kwestię ogólnikowo w ostatnich
    artykułach i nic poza tym; gdyby składał roszczenie do sprzedawcy z tytułu
    niezgodności towaru z umowa, to zapewne miałbyś rację; ale znowu nie
    trafiłeś, bo nie czytasz pytania uważnie

    pzdr
    k


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1