  • Data: 2006-04-22 19:39:49
    Temat: Re: 25 lat bez zadnych dowodów poza zeznaniami jednej osoby?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > A w druga strone ? Wpadnie sasiad, zabije ci zone, ciebie postrzeli,
    > a potem go wypuszcza ? Bo zeznanie meza to zaden dowod.

    W państwie prawa istnieje coś takiego, jak zasada domniemania niewinności.

    Jeśli chcesz zamykać "na wszelki wypadek" bo "ktoś wskazał", to sugeruję
    przeprowadzkę do państwa totalitarnego, gdzie rozwodów nie ma, bo są
    niepotrzebne - wystarczy donos.

    > Naprawde nie bylo zadnych innych dowodow ? Narzedzie zbrodni,
    > slady stop na podlodze,

    Stóp? Znaczy się morderca był boso? ;->

    > test na resztki prochu,

    Nie wiem, jak szybko ją zatrzymali, ale ja tam się dość często myję ;)

    > alibi oskarzonej,

    A czyt Ty masz alibi na tamten dzień? ;->