  • Data: 2002-07-15 07:06:57
    Temat: Re: 2,4 GHZ
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

    In article <agtqbt$k1k$1@news.tpi.pl>, j...@p...pl says...

    > Po tym poście pewnie miałeś masę listów .........
    > Ja mam tylko takie małe pytanko - masz może jakąś listę urządzeń
    > posiadających "świadectwo zgodności" ??? (chodzi oczywiście o 2,4 GHz),
    > Jeżeli mógłbym Cie prosić o podesłanie mi jej, to byłbym bardzo wdzięczny.
    >
    > Z gógy dzięki :
    > < < Jarek> >

    Nie ma takiej listy - każdy producent/dystrybutor jest zobowiązany
    indywidualnie przedstawić taki dokument do oferowanego urządzenia, zaś
    dwie akredytowane w polsce jednostki upoważnione do wystawiania
    świadectw (jedno laboratorium przy URTiP i drugie przy Inst. Łączności)
    nie udzielają żadnych informacji osobom trzecim (ponieważ podobno nie
    mogą).

    Leszek

    Ps. A listów z pytaniami dostałem zero ;)

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.