    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na odstąpienie od umowy
    Date: Thu, 09 Aug 2007 21:46:15 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 16:49
    (autor Wojtek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9f9h8$5a6$1@news.dialog.net.pl>):

    > ---------------
    > Gdyby człowiek wiedział, że się przewróci to by się położył.

    Ano właśnie.... Słusznie zauważyłeś..... I niestety trzeba to zaakceptować a
    nie wymagać chodników z puchu

    > Ale wy pewnie jesteście jeszcze bardzo młodzi i wydaje wam się, że życie
    > jest czarno-białe.

    Nieee.... Jest wielobarwne....

    I nie wymagaj, żeby człowiek mógł zerwać dowolną umowę bez konsekwencji, bo
    wtedy idea umów jakby przestaje mieć sens. Chyba że uważasz, że umowy mają
    obowiązywać tylko jedną stronę?

    Rozumiem że są oszuści, naciągacze itp. Ale to była jego decyzja. Mógł
    poprosić o podpisanie umowy za 2 dni, jak się z nią zapozna....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl