    From: dizel <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 1/2 etatu a urlop
    Date: Fri, 12 Aug 2005 13:05:49 +0200
    To: z...@o...pl

    Dnia Fri, 12 Aug 2005 12:14:18 +0200, Herbi <z...@o...pl> napisał:

    > Najpierw obliczamy należny urlop wypoczynkowy:
    > 26 dni x 1/4 = 6,5 dnia.
    > Stosujemy tutaj postanowienie art. 154 § 1 i § 2 K.p.
    > Z uwagi na to, że w § 2 art. 154 K.p. jest wyraźny nakaz zaokrąglenia
    > powstałego z podzielenia tych wielkości urlopu, musimy w tym momencie
    > dokonać zaokrąglenia do 7 dni.
    > Zważywszy, że pracownik pracuje po 2 godziny dziennie, a nie po 8 godzin,
    > musimy zgodnie z art. 154(2) K.P. dokonać przeliczenia dni urlopu na
    > godziny urlopu, przy zastosowaniu zasady, że 1 dzień urlopu odpowiada 8
> [...]

    Wielkie dzięki za tak dokładne rozpisanie wyliczenia urlopu.
    Ja mając umowe na pół etatu pracuje po 8 godzin dziennie ,a teraz
    wnioskuje z tego że mam 8 godzin żeby dostać mniejszy urlop.
    Słusznie myślę czy mijam się z prawdą ?

    A co się tyczy nadgodzin to żeczywiście musiałbym pracować ponad 40
    godz.tygodniowo.