    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 1/2 etatu a urlop
    Date: Fri, 12 Aug 2005 10:55:58 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs6.idea.pl

    Herbi napisał(a):

    > Nie ma takiego *wymiaru* urlopu.
    > Domyślam się, że masz ponad 10-letni staż i bayłeś prawo do 26 dnowego
    > wymiaru urlopu.
    > W przypadku pracy w niepełnym wymiarze godzin - urlop obliczany jest
    > godzinowo - i wyjdzie Ci albo 26 dni - albo nawet więcej.
    >
    > Co do nadgodzin..... Znasz defincje 'NADGODZINY"?
    > Polecam KP i zapoznanie się z tą definicją. Jest limit nadgodzin które
    > można przepracować w roku oraz to że nagdodziny wynikają z np. awarii,
    > uzasadnionej potrzeby pracodawcy - NIE MOGĄ WYNIKAĆ z normalnego cyklu
    > pracy!!
> [...]

    A czynie jest tak, że na podstawie art. 151 par. 5. kp. strony mogą
    uzgodnić, że dodatek za godziny nadliczbowe przysługuje pracownikowi
    zatrudnionemu na pół etatu dopiero po przekroczenu średnio 8h
    dziennie/40h w tygodniu? Spotkałem się z takimi klauzulami w kilku
    agencjach pracy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz