  • 1. Data: 2003-01-06 16:17:23
    Temat: Rady i porady na temat leasingu
    Od: "onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze jeśli macie jakiekolwiek pytania na temat leasingu,
    kłopoty z firmami leasingowymi, wątpliwości co do liczenia kosztów leasingu
    itp. itd. Służę pomocą.
    Od niemal 5 lat obracam się w światku leasingu i moim zdaniem nadeszła już
    pora aby podzielić się wiedzą z pozostałymi.
    Nie jestem alfą i omegą, ale mam nadzieje że czegoś będę mógł WAS nauczyć,
    ucząc się przy okazji od WAS rzeczy dla mnie nowych.

    Mam tylko 3 warunki:
    - sprawy rozwiązujemy na forum, a nie na prv - niechaj nasze rozwiązania
    będą dostępne dla wszystkich ( wyjątek: jeśli swój kłopot uważasz za tajny
    i nie chcesz się nim dzielić z innymi to pisz na prv, jednakże pamiętaj że
    pierwszeństwo mają grupowicze z forum)
    - opisy problemów są jasne i pełne "bez samowybielania"
    - moja pomoc jest CAŁKOWICIE BEZPŁATNA, dlatego "naganiaczy" proszę o
    unikanie moich tematów.

    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

    Makwi