    From: "Brafo" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rachunek od elektrownii
    Date: Tue, 15 Nov 2005 20:19:12 +0100

    Witam szanownych grupowiczow.
    Mam nastepujacy (dla mnie dosc duzy) problem. Otoz sytuacja jest taka, ze
    ponad 5 lat temu na dzialce mojego dziadka przez zime zamieszkali bezdomnii
    (bez wiedzy dziadka). W pierwszym rachunku za prad po tym czasie byla kwota
    okolo 1 tysiaca zlotych. Odrazu zostalo zlozone doniesienie na policje o tym
    fakcie i z dokumentami z policji udalismy sie do elektrownii, gdzie
    powiedziano nam, ze wszystko bedzie w porzadku. Wczoraj moj dziadek dostal
    kolejny rachunek tym razem na kwote 1500 PLN i z grozba naliczania ogromnych
    odsetek.
    Moje pytanie brzmi co mozna zrobic w tej sytuacji?? Dodam, ze na zime zawsze
    korki byly wykrecane, ale nowi mieszkancy przyniesli swoje.

    Z gory dziekuje za szybkie podpowiedzi.
    Michal