  • 1. Data: 2002-09-10 18:13:42
    Temat: RATUNKU- student w opalach
    Od: "grzegi" <g...@w...pl>

    W piątek-13.09.2002 mam egzamin poprawkowy z
    " Umów w obrocie handlowym "przydało by sie jakiej reprtytorium wyklady
    prowdził Dr Trzciński - U.G.
    Dzieki za pomoc.
    < Grześ>

  • 2. Data: 2002-09-10 19:27:04
    Temat: Re: RATUNKU- student w opalach
    Od: "Pawel Sikora" <t...@p...fm>

    U nas do tego jest 'Prawo umów w obrocie gospodarczym' pod red. prof
    Włodyki (CH BECK ,1200 stron :) )

    Użytkownik grzegi <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:allcnj$t1m$...@w...pl...

  • 3. Data: 2002-09-10 19:31:57
    Od: "grzegi" <g...@w...pl>

    U nas do tego jest 'Prawo umów w obrocie gospodarczym' pod red. prof
    Włodyki (CH BECK ,1200 stron :) )

    1200 :-( do piątku . Wykłady jekieś posiadasz? Czeka mnie jeszcze
    postepowanie karne w sobote .:-(
    Dzieki

    Grześ

  • 4. Data: 2002-09-10 20:02:05
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    grzegi wrote:
    > U nas do tego jest 'Prawo umów w obrocie gospodarczym' pod red. prof
    > W?odyki (CH BECK ,1200 stron :) )
    >
    > 1200 :-( do pi?tku . Wyk?ady jekie? posiadasz? Czeka mnie jeszcze
    > postepowanie karne w sobote .:-(
    > Dzieki
    >
    > Grze?
    >

    > mnie post karne w niedziele ale nie zazdroszcze 2100 stron w 4 dni :) szybko sie za
    to wziales - poszukaj na www.lex.pl tam sa studenckie opracowania ale do procedury
    tam nic nie znajdziesz

  • 5. Data: 2002-09-10 20:09:54
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    kingurek <k...@p...fm> napisał(a):

> [...]

    Ech... ja mam w poniedziałek zobowiązania i spadki u Pajora. Kto jest z Łodzi
    ten wie co mnie czeka... :(

    (pełen obaw)
    Paweł Hajdys

  • 6. Data: 2002-09-10 20:26:15
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    Paweł Hajdys wrote:

    > Ech... ja mam w poniedziałek zobowiązania i spadki u Pajora. Kto jest z Łodzi
    > ten wie co mnie czeka... :(
    >
    > (pełen obaw)
    > Paweł Hajdys

    licytacja robi sie ciekawa ale szczerze mowiac wole nie myslec co mnie
    jeszcze czeka - skupiam sie na tym najblizszym