  • 21. Data: 2017-10-17 20:01:04
    Temat: Re: Pytanie w sprawie zawiasów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik panamera p...@g...com ...

    > Uważaj szmato na słowa bo zadałem tylko pytanie, żadnym kryminalistą
    > nie jestem !

    Jeżeli nawet, to patrzac na postawe: jeszcze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 22. Data: 2017-10-18 10:00:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-17 o 18:35, panamera pisze:

    > Uważaj szmato na słowa bo zadałem tylko pytanie, żadnym kryminalistą nie
    > jestem !

    I dlatego używasz popularnych w tym środowisku obelg?
    Podtrzymuje zdanie że jesteś niedouczony i jesteś kryminalistą.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-10-18 12:08:15
    Od: panamera <p...@g...com>

    W dniu 2017-10-18 o 10:00, RadoslawF pisze:

    > I dlatego używasz popularnych w tym środowisku obelg?
    > Podtrzymuje zdanie że jesteś niedouczony i jesteś kryminalistą.
    >

    > Pozdrawiam

    a ty jesteś bananowym chłopcem któremu kradli kanapki w szkole

  • 24. Data: 2017-10-18 13:20:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-18, panamera <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > a ty jesteś bananowym chłopcem któremu kradli kanapki w szkole

    Ej, a może to jest jakiś bot do generowania oklepanych obelg? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 25. Data: 2017-10-18 14:39:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-17 o 18:36, panamera pisze:

    > ale nie jest tak ze upłynie dopiero po 6 miesiacach od stycznia ?

    Człowieku, pisałeś o wyroku 6 miesięcy kicia z zawieszeniem na 2 lata.
    Więc dlaczego ci przychodzi do głowy, że 6 miesięcy mija i jesteś luzak?

  • 26. Data: 2017-10-18 14:44:35
    Od: panamera <p...@g...com>

    pisalem ze 2 lata, a pozniej jeszcze 6 miesiecy, czyli 2 lata dajmy na
    to mijaja 2 stycznia, to mam jeszcze probny okres 6 miesiecy czyli do 2
    czerwca, i dlatego mam pytanie, czy jak w tym okresie od stycznia do
    czerwca cos sie zrobi to czy automatycznie odwiesza

  • 27. Data: 2017-10-18 15:22:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak Liwiusz?

    -----

  • 28. Data: 2017-10-19 18:57:06
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-16 o 06:28, panamera pisze:
    > Mam pytanie
    > Jak ktoś ma zawiasy 6 miesiecy na 2 lata i wyrok uprawomocnił sie np 2
    > stycznia 2017 roku to jak popełni podobne przestepstwo 2 stycznia 2019
    > roku to odwiesza mu zawiasy automatycznie ?

    Pakuj buraku szczoteczkę

    --
    Sonn

  • 29. Data: 2017-10-20 06:52:54