eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie odnosnie reklamacji › Pytanie odnosnie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Rima" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie odnosnie reklamacji
    Date: Wed, 6 Feb 2002 09:03:56 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <a3qo1v$c7d$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: inkubator.it.olsztyn.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012982655 12525 195.205.167.106 (6 Feb 2002 08:04:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Feb 2002 08:04:15 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:83268
    [ ukryj nagłówki ]

    12 grudnia 2000r. kupiłam buty zimowe, niestety juz w styczniu 2001 roku
    oddałam je od reklamacji - na moje oko powinny od razu byc wymienione na
    nowe, ale producent je naprawił i po dwóch miesiącach czyli gdzies pod
    koniec lutego dostałam naprawioną parę. Po dwóch tygodniach zaniosłam
    ponownie buty do naprawy, ponieważ nastapiła ta sama usterka co poprzednio,
    czyli oderwanie sie obcasa (nie złamanie, ale po prostu jakoś tak klejone
    były te buty, że obcas jak sie odrywał to pozostawiła dziurę w całym bucie).
    Po 3 tygodniach dostałam buty z prowotem z reklamacji - sklejone,
    naprawione. Oczywiście przed ich odstawieniem do sklepu zasugerowłam Pani
    ekspedientce, że widać iż jest to jakiś nieudany model i może najlepszym
    rozwiązaniem będzie albo nowa para albo zwrot pieniędzy przynajmniej w tych
    50%. Ale nie, szanowna Pani ekspedientka powiedziała, że nie mam się czym
    martwić, ponieważ reklamacja jest ważna przez rok i awet jak mi oddadza te
    buty w kwietniu to przez rok mam na nie jeszcze gwarancję i spokojnie mogę w
    nich chodzić jeszcze przez następną zimę.
    Buty otrzymałam z gwarancji pod koniec marca, kiedy to prajktycznie zima sie
    skończyła i już w nich nie chodziłam. Po raz pierwszy założyłam je na świeta
    Bożego Narodzenia, czyli gdzieś przed 20 grudnia i zaraz po swiętach chcę
    zanieśc buty do reklamacji, ponieważ nastąpiła ta sama wada (obcas). A tu
    Pani ekspedeinta mi mówi , że reklamacja jest już nieważna, ponieważ okres
    reklamacji minął. Ja starałam jej sie wytłumaczyć, że inaczej mówiła
    zaledwei kilka miesięcy temu. Jej odpowiedz była nastepująca. Owszem
    reklamacja byłaby jeszcze ważna, gdyby po drugim zgłoszeniu usterki dostała
    Pani nowe buty - wtedy reklamacja rzeczywiście ważna byłaby do marca...

    Co ja mam zrobic w takeij sytuacji? Co zrobić? Kto ma rację? Jak załatwieć
    te sparwę?
    Pozdrawiam
    Iza


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1