    From: "Daroot" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o rząd polski
    Date: Wed, 31 Aug 2005 18:50:32 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@host-81-190-148-243.olsztyn.mm.pl

    Witam serdecznie.
    Nie wiem kogo mam sie spytac, dlatego pytam na ta grupe..
    Interesuje mnie kto decyduje o tym ile jest poslow w sejmie i senacie,
    kto ustanawia ich wyplaty i jak to mozna wszystko zmienic?
    Czy jest jakis realny sposob by to wszystko zmienic?
    Dlaczego ludzie (czytaj kraj) nie decyduje co jest dobre, a co zle,
    dlaczego to My, ludzie nie mamy wplywu na to kto i jak rzadzi???
    Dlaczego nie mozna powiedziec poslom: bedziecie zarabiac 1 tysl zl netto,
    jak sie nie podoba to do widzenia. Na wasze miejsce jest 100 innych osob.
    Czy ktos moze mi to jasno wytlumaczyc? Gdzie moze szukac informacji
    na pytania zawarte na poczatku tego postu?????
    Pozdrawiam serdecznie.
    W przemysleniach - Daroo.