  • 1. Data: 2004-05-13 20:21:44
    Temat: Pytanie o rozwiązanie umowy o prac
    Od: "adam_v" <a...@p...onet.pl>

    Nie wiem jak prawidłowo postąpić w następujacej sytuacji:

    Pracownica po powrocie z urlopu wychowawczego (po 3 latach) otrzymała
    wypowiedzenie umowy o pracę z powodu likwidacji stanowiska pracy.
    Przysługiwał jej 3-miesięczny okres wypowiedzenia, który kończył się
    31.05.2001r. W dniu 11.05.2001r. pracownica przyniosła zaświadczenie, że
    jest w trzecim miesiącu ciąży. DO końca ciąży przebywała na zwolnieniu
    lekarskim. Potem była na urlopie macierzyńskim a następnie na urlopie
    wychowawczym, który kończy się w dniu 23.07.2004r.
    Mam następujace pytania:
    1. Czy pracownicy tej przysługuje od nowa 3 miesięczny okres wypowiedzenia,
    czy kontynuacja tego z przed ciąży?
    2. Czy należy się jej odprawa, ponieważ została zwolniona z powodu
    likwidacji stanowiska pracy, czyli z przyczyn pracodawcy?
    3. Czy należy się jej np. ekwiwalent za niewykorzystany urlop? Jeżeli tak,
    to jak go obliczyć?
    4. Jakie przepisy kodeksu pracy mam stosować w jej przypadku, stare,
    ponieważ wypowiedzenie umowy było w 2001r.,
    czy nowe?

    W firmie na dzień dzisiejszy jest zatrudnione łącznie 19 osób, w tym 2 osoby
    przebywają na urlopie wychowawczym

    Wioletta Rutowicz

    begin 666 Adam Wójtowicz.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E?S:G1O=VEC>CM
    !9&%M#0I&
    M3CI!9&%M(%?S:G1O=VEC>@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#I
    A9&%M7W9
    M<&]C>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# T,#4Q,U0R,#(Q-#1:#0I%3D0Z5D-!
    $4D0-"@``
    `
    end