  • 1. Data: 2005-09-08 21:10:12
    Temat: Pytanie o przedawnienie
    Od: Piotrek<z...@w...pl>

    Jeżeli można to bardzo proszę o powiedzenie mi po jakim czasie przedawnia się
    wyrok w zawieszeniu. Bardzo proszę o przesłanie mi tych informacji na adrs e-mail
    wskazany powyżej. Z góry dziękuje za rozpatrzenie mojej prośby. Dziękuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-08 21:16:06
    Temat: Re: Pytanie o przedawnienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    > wskazany powyżej. Z góry dziękuje za rozpatrzenie mojej prośby. Dziękuje.

    Wyrok w zawieszeniu się nie przedawnia, ponieważ to nie jest
    roszczenie majątkowe.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-09 07:11:54
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    przedawnienia nie ma

    a zaciera sie 6 mies po uplywie okresu proby

  • 4. Data: 2005-09-09 14:37:03
    Od: Dredd<...@...pl>

    > roszczenie majątkowe.

    Nie tylko roszczenia majątkowe się przedawniają :)
    Przedawnia się także wykonanie kary oraz ŚRODKÓW KARNYCH orzeczonych
    przez Sąd karny.

    Jeśli w wyroku w którym orzeczono karę z warunkowym zawieszeniem jej
    wykonania orzeczono także środek karny wymienionych w Art. 39 pkt 1-4 oraz 6 i
    7; przepis § 1 pkt 2 k.k. możewmy mówić o przedawnieniu wykonania takiego
    wyroku.

    [kodeks karny]
    Art. 103. § 1. Nie można wykonać kary, jeżeli od uprawomocnienia się wyroku
    skazującego upłynęło lat:
    1) 30 - w razie skazania na karę pozbawienia wolności przekraczającą 5 lat albo
    karę surowszą,
    2) 15 - w razie skazania na karę pozbawienia wolności nie przekraczającą 5 lat,
    3) 10 - w razie skazania na inną karę.
    § 2. Przepis § 1 pkt 3 stosuje się odpowiednio do środków karnych wymienionych
    w Art. 39 pkt 1-4 oraz 6 i 7; przepis § 1 pkt 2 stosuje się odpowiednio do środka
    karnego wymienionego w Art. 39 pkt 5.

    Ale nie jestem przekonany czy o to chodziło autorowi wątku.

    -> http://usenet.pomocprawna.info