  • Data: 2013-04-23 21:34:26
    Temat: Pytanie do speców od Thunderbirda
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko proszę nie bić, że NTG, bo wiem, że jest tu kilku speców.
    Używam Thunderbirda, mam 2 konta pocztowe na Gmailu.
    Jak wysyłam pocztę z jednego konta, to samoczynnie Thunderbird wysyła to
    samo z drugiego. Potem mam 2 identyczne maile w wysłanych z jednego i z
    drugiego adresu a odbiorcy się denerwują, bo dostają 2 x to samo.
    Za nic nie wiem, jak to zmienić. Pomóżcie. Dodam, że grupa Mozilli nie
    pomogła, a wygląda na raczej wymarłą.
    Jacek