  • 1. Data: 2003-10-09 19:41:11
    Temat: Pytanie
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy mógłby mi ktoś powiedzieć na jakim poziomie kształtują sie zarobki
    prokuratorów w prokuraturach rejonowych, okregowych i wojskowych? I jakie są
    szanse na aplikację w prokuraturach cywilnych (co do wojskowej jestem
    zorientowany)?

    Dziekuje wszytskim za odpowiedzi!

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-10-09 20:07:38
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "lux" <lux4@NoSPAMREOM wp.pl>

    > Czy mógłby mi ktoś powiedzieć na jakim poziomie kształtują sie zarobki
    > prokuratorów w prokuraturach rejonowych, okregowych i wojskowych?
    `````````````````
    to jest w przepisach dokładnie podane, poszukaj

    I jakie są
    > szanse na aplikację w prokuraturach cywilnych (co do wojskowej jestem
    > zorientowany)?
    `````````````````
    sprecyzuj

    --
    lux

  • 3. Data: 2003-10-10 05:43:53
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    > szanse na aplikację w prokuraturach cywilnych (co do wojskowej jestem
    > zorientowany)?
    >
    > Dziekuje wszytskim za odpowiedzi!

    Raczej marne, przynajmniej we Wrocławiu. Był okres, że w ogóle nie była
    organizowana. Tłumaczą się tym, że jest masa ludzi po aplikacji
    prokuratorskiej z lat ubiegłych a etatów w prokuraturze nie przybywa. Jeśli
    aplikacja jest organizowana, to dla grupki 5-10 osób (dla znajomych), bez
    gwarancji późniejszego zatrudnienia, nawet gdyby ocena z końcowego egzaminu
    = bdb.

    Funny.

  • 4. Data: 2003-10-11 18:36:55
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lux" <lux4@NoSPAMREOM wp.pl> napisał w wiadomości
    > `````````````````
    > to jest w przepisach dokładnie podane, poszukaj

    No fakt, jest podane, ale znalazłem tylko mnożniki. Niestety nie mogę
    znaleźć "kwoty bazowej" wspomnianej w ustawie.

    > I jakie są
    > `````````````````
    > sprecyzuj

    Co tu dużo mówić - jaka jest szansa na ewentualne zatrudnienie we
    wspomnianych prokuratrach: rejonowych i okręgowych.

    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2003-10-11 21:30:15
    Od: "lux" <lux4@NoSPAMREOM wp.pl>

    > Co tu dużo mówić - jaka jest szansa na ewentualne zatrudnienie we
    > wspomnianych prokuratrach: rejonowych i okręgowych.
    jak zrobisz aplikację to jest duza szansa

    --
    lux