  • Data: 2004-06-09 21:39:25
    Temat: Przyjęcie spadku a potem odrzucenie??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, bo sprawa pilna się zrobiła.
    Na rozprawie o stwierdzenie nabycia spadku przyjąłem spadek.
    Problem w tym, że teraz już go nie chcę (sprawy osobiste - długów nie ma, ale
    spadek niewielki, a kłócenia się z "rodziną" na całe lata) i chciałbym się go
    zrzec - najlepiej na czyjąś korzyść.
    Podobno jakiś art. (1018?) KC nie zezwala na takie posunięcie - czy to prawda i
    czy faktycznie to już nie do cofnięcia?
    Proszę o pomoc - z góry dziękuję!:)