  • Data: 2003-11-12 18:45:20
    Temat: Przepisy PPOŻ i papierosy
    Od: "atri" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy w piwnicy bloku mieszkalnego można palic papierosy, mam straszny problem
    z zarządem wspólnoty mieszkańowej, który ma "kanciape" w piwnicy budynku i
    wszyscy kopcą papierosy, a przez otwarte drzwi od piwnicy cały smród idzie
    klatką na moje czwarte piętro :( ja i moja dziewczyna nie palimy, i
    strasznie nam to przeszkadza, żadne proźby groźby nie skutkują, wiec
    pomyślelem ze może przepisy przeciw pożarowe coś pomoge, wezwę ze 2 razy
    straż pożarna i myśle że ich wykurze :)

    dzieki za pomoc

    pozdrawiam niepalący

    Pawel Zaniuk