  • 1. Data: 2004-05-21 12:35:44
    Temat: Przelewy zagraniczne
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    Witam,

    Gdzie moge znalezc jakies informacje na temat transferow pieniedzy z
    zagranicy i zagranice, jakie sa ograniczenia itp. I jak jest z przywozeniem
    i wywozeniem gotowki.

    Rafal

  • 2. Data: 2004-05-21 12:38:56
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Yksnimak" <y...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8kt33$ece$1@news.onet.pl

    > Gdzie moge znalezc jakies informacje na temat transferow pieniedzy z
    > zagranicy i zagranice, jakie sa ograniczenia itp. I jak jest z
    > przywozeniem i wywozeniem gotowki.

    Może na - pl.biznes.banki ?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości

  • 3. Data: 2004-05-21 12:42:23
    Od: "mr" <m...@p...fm>

    Ja kiedys przelewalem z Niemiec wieksza gotowke.
    Problemow nie bylo, proponuje podzielic kwote na transze nie przekraczajace
    10 tys EURO. Nie podlega to monitorigowi przez sluzby wewnetrzne.
    Przelew transefowy do 2 dni, koszty znikome.
    Nie warto wozic kasy ze soba.
    /mr/

  • 4. Data: 2004-05-21 12:45:06
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Yksnimak wrote:

> [...]
    >
    > Gdzie moge znalezc jakies informacje na temat transferow pieniedzy z
    > zagranicy i zagranice, jakie sa ograniczenia itp. I jak jest z

    w banku

  • 5. Data: 2004-05-21 13:01:05
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    "mr" <m...@p...fm> wrote in message
    > Ja kiedys przelewalem z Niemiec wieksza gotowke.
    > Problemow nie bylo, proponuje podzielic kwote na transze nie
    przekraczajace
    > 10 tys EURO. Nie podlega to monitorigowi przez sluzby wewnetrzne.

    OK, monitoringowi nie podlega ale czy jakas wieksza sume trzeba gdzies
    zglaszac?

    Rafal

  • 6. Data: 2004-05-21 13:34:28
    Od: "mr" <m...@p...fm>

    Wiec powtarzam, przelewalem ponizej 10 tys EURO i nic. jEdyne co to
    zadzwonil bank z pytaniem jak ma zaksiegowac na koncie.
    Nie wiem jaka jest dla Ciebie wieksza suma.

  • 7. Data: 2004-05-21 14:12:07
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    "mr" <m...@p...fm> wrote in message
    > Wiec powtarzam, przelewalem ponizej 10 tys EURO i nic. jEdyne co to
    > zadzwonil bank z pytaniem jak ma zaksiegowac na koncie.
    > Nie wiem jaka jest dla Ciebie wieksza suma.

    Po prostu pytam gdzie jest granica. Czy milion euro moge tez wyslac sobie na
    konto ? :)
    Pytam o podstawe prawna (a nie sadze zeby ograniczenia nie bylo).

    Rafal

  • 8. Data: 2004-05-21 16:39:25
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Yksnimak wyskrobał(a):
    > Po prostu pytam gdzie jest granica. Czy milion euro moge tez wyslac sobie
    > na konto ? :)
    > Pytam o podstawe prawna (a nie sadze zeby ograniczenia nie bylo).

    Podstawą prawną jest ustawa prawo dewizowe, a ograniczeniu podlega kwota 10
    000 euro. Powyżej trzeba się postarać o zezwolenie.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 9. Data: 2004-05-24 06:40:31
    Od: "mr" <m...@p...fm>