    From: FLOYD <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedwanienie z ZUS
    Date: Tue, 17 Apr 2007 12:15:51 +0200

    Witam.
    Dostałem z ZUS Upomnienie za rzekomo nie zapłacone składki za
    Działalność Gospodarczą od 01.1999r do 02.2000r. Nigdy wcześniej nie
    dostałem żadnego pisma o toczącym się jakimkolwiek postępowaniu. ZUS
    powołuje się na art 15 &1 ustawy z dnia 17 czerwca 1966r z późniejszymi
    zmianami.
    Czy przypadkiem należności (o ile faktycznie są, bo muszę sprawdzić, czy
    mam jeszcze potwierdzenia wpłat) nie są przeterminowane. Chodzi o
    składki na Ubezpieczenia Społeczne, na FPiFGŚP oraz na Ubezpieczenie
    Zdrowotne.

    Przerzuciłem grupę, ale nic konkretnego nie ma. Google mi wyrzuciło
    pewne dyskuję, ale chciałbym ich potwierdzenia. Dzięki za wszelkie
    komentarze.
    Pozdrawiam.