  • 1. Data: 2004-04-11 21:31:28
    Temat: Przedawnienie roszczeńz tytułu posiadania nielegalnego Windows i avi!
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@n...skasujto.lam.one.pl>

    Witajcie!

    Jakis rok temu wpadła do mnie w zupełnie innej sprawie Policja, przy okazji
    złapali sie u mnie, że mam Windows nielegalny i w sumie ok 58 płyt CD z
    filmami (na własny użytek). Zarekwirowano mi 2 dyski twarde z komputera i te
    58 CD-ków. Policja sporządziła raport i powysyłali go do FOTA'y i innych
    fundacji, które występują w imieniu poszkodowanych firm. Ale jakos tak na
    razie nic sie nie dzieje. Probuję z necie znaleźć, ale nie mogę, po jakim
    czasie następuje PRZEDAWNIENIE roszczeń w tej sprawie???
    Z tego co wiem nie jest to scigane z urzędu, tylko na wniosek
    poszkodowanego, lub prawnego zastępcy.

    --
    Registered Linux User: #279429

  • 2. Data: 2004-04-11 22:45:13
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@n...skasujto.lam.one.pl> napisał w
    wiadomości news:c5cdgf$gf1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > czasie następuje PRZEDAWNIENIE roszczeń w tej sprawie???
    > Z tego co wiem nie jest to scigane z urzędu, tylko na wniosek

    Może sie mylę ale jak nie dostaniesz prawomocnego wyroku w ciągu
    5 lat to sie przedawnia.

    Sprawa jest ciągnięta z urzędu przez Policję i Prokuraturę - więc można
    się naczekac aż te instytucje odeślą im dokumenty roszczeniowe.

    Piotr

  • 3. Data: 2004-04-12 08:04:40
    Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl>

    Jestem po takich przejsciach rowniez, jesli chcesz wiedziec jak to sie u
    mnie ciagnelo i jak sie skonczylo napisz na priv
    pozdr.
    korabik

  • 4. Data: 2004-04-12 09:14:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tomasz Lam [ZULU] napisał:
    [..]
    > złapali sie u mnie, że mam Windows nielegalny i w sumie ok 58 płyt CD z
    > filmami (na własny użytek). Zarekwirowano mi 2 dyski twarde z komputera i te

    Jeżeli masz Windows nielegalny - a nie piracki - to grozi Ci co najwyżej
    sprawa cywilna.
    Za płyty z filmami praktycznie nic.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2004-04-12 18:40:26
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@n...skasujto.lam.one.pl>

> [...]
    > [..]
    > Jeżeli masz Windows nielegalny - a nie piracki - to grozi Ci co najwyżej

    No własnie tak było, kiedyś miałem legalne kopie i licencje (nie OEM) i
    sprzedałem a na HDD został system, oraz miałem tzw. kopię bezpieczeństwa,
    która również zarekwirowali. Tak zresztą zeznałem na Policji, a płyty z
    filmami to z wymian z kolegami, i z tego co widzę z archiwum grupy to była
    skromna ilość w porównaniu do innych!

    --
    Registered Linux User: #279429