  • Data: 2007-01-06 18:40:45
    Temat: Prywatnie dorabianie instruktora jazdy
    Od: "Jan Marian Narost" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy indywidualna osoba instruktora jazdy, przyjmująca pieniądze za
    odbycie kursu, który zaświadcza gotowość przystąpienia do
    egaminów państwowych, z ręki, bez podpisywania żadnych dokumentów
    przez kursanta ma uzasadnienie w świetle prawa? To znaczy, mam z
    przyjaciółmi uzasadnione podejrzenie, że pewien instruktor
    wyłuskuje drogą niewiedzy pieniądze od moich znajomych -
    zauważyłem, że bierze za każdą godzinę nieprzewidywaną stawkę
    pieniężną, jakby miał taryfometr! Oczywiście, nikt z Nas nie
    zamierza się sądzić o pare złotych - a tak się złożyło, że
    przyjaciele dopiero go poznali. Czy można po prostu odejść i
    zignorować, nie płacąc za zaległą mu godzinę? Czy taki człowiek
    może pociągnąć kogoś do jakiejkolwiek odpowiedzialności za to?
    Jeśli może, to czy gdybym zadzwonił na policje kiedy prowadzi kurs w
    stanie nietrzeźwym, to by coś dało? Co najlepiej zrobić?

    Pozdrawiam, prawny dyletant :)
    J.M.N.