  • Data: 2007-01-06 22:21:22
    Temat: Re: Prywatnie dorabianie instruktora jazdy
    Od: "Jan Marian Narost" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    grzech napisał(a):
    > Chyba nie tylko prawny. Niewiele z tego można wywnioskować.
    >
    > Czy instruktor ma swój ośrodek nauki jazdy?
    > Czy są to lekcje w ramach kursu na prawo jazdy - 30 godzin, czy lekcje
    > dokształcające?
    > Co to jest nieprzewidywana stawka?
    > Czy jeździ pod wpływem alkoholu?
    > Napisz coś bliższego.
    >
    > grzech

    Ma swój ośrodek, gdzie ludzie się powinni rejestrować... Lekcje
    dokształcające. Nieprzewidywana stawka, to taka, która raz wynosi 40
    zł, a czasem 60-70zł za godzinę szkolenia. Dowiedziałem się, że
    jest uzależniony od alkoholu, po słuchach z różnych srton wiadomo,
    że prowadził szkolenie w zakresie teoretycznym po pijanemu. Raczej
    instruktor jazdy nie może być pijany?