    From: "Michal B." <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prywatna kamienica i dziki lokator? Pomocy!
    Date: Mon, 5 May 2008 13:11:11 +0200

    Witam

    Nastepujaca sytuacja:

    Jest sobie prywatna kamienica i jej wlascicielka.

    Mam okazje kupic tam mieszkanie, jednak rezyduje w nim "dziki" lokator.

    Umowa najmu była na jego matke, która zmarla kilka miesięcy temu. On sam ma
    tam zameldowanie, ale nie ma umowy najmu oraz od kilku miesięcy nie placi
    czynszu, rachunkow, demoluje lokal, urzadza pijackie balangi itd.

    Wlascicielka twierdzi, ze składała już wnioski do sadu o eksmisje, ale
    ponieważ ow pan ma zolte papiery - sad stawal po jego stronie, czy to
    możliwe?

    Pytanie do was - co można zrobic, żeby tego pana wyprowadzic z mieszkania?
    Jakie prawa ma wlascicielka a jakie tenze dziki lokator?

    Czy wlascicielka może go wymeldowac z tego lokalu?

    Jeśli nastepnie ja kupie mieszkanie i się w nim zamelduje - czy będę mogl
    się po prostu zgłosić na policje o wyprowadzenie goscia?

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

    Michal.