  • 1. Data: 2005-07-07 19:53:32
    Temat: Proszę o radę,
    Od: "qbs" <q...@i...net.pl>

    Chciałbym się dowiedzieć, czy jesli zerwę umowę\zlecenie w dniu 1 sierpnia
    ( a ta ważna jest do 31 sierpnia ), to czy wynagrodzenie za miesiąc lipiec
    będzie mi przysługiwało, poprostu, czy nie będę miał problemów z odebraniem
    wynagrodzenia, z podwodu zerwania umowy?

    pozdrawiam, Jakub Maj

  • 2. Data: 2005-07-07 20:01:43
    Temat: Re: Proszę o radę,
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    qbs wrote:
> [...]
    > będzie mi przysługiwało, poprostu, czy nie będę miał problemów z odebraniem
    > wynagrodzenia, z podwodu zerwania umowy?

    To zależy po pierwsze od doprecyzowania treści oświadczenia woli które
    chcesz złożyć (zerwę - rozumiem, rozwiążę ze skutkiem natychmiastowym,
    najczęściej z powodu niewywiązywania się drugiej strony z umowy?).

    Po drugie zależy to od treści umowy.

    A po trzecie od postanowień kodeksu cywilnego.