    From: "BoyZon" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proszę o Pomoc!PRAWO SPADKOWE
    Date: Sun, 23 Feb 2003 19:42:35 +0100

    Witam serdecznie!
    Szukam kilku porad na dęczące mnie i moją mamę pytania.
    W 2001 roku zmarł mi ojciec,nie zostawił testamentu.Znajomy podpowiedział
    Nam ,że musimy się udać do sądu w celu rozdzielenia majątku w który wchodzą
    dwa mieszkania własnościowe i stary samochód.
    Moim problemem jest mój brat,jest to człowiek niezrównowazony
    psychicznie,choć na codzień wydaje się normalny.Według Niego cały majątek
    został podzielony na trzy równe części.Czy to prawda?.Czy nie jest to tak
    ,że połowa majątku należy prawnie do mamy a tylko połowa ojca została
    rozdzielona na trzy równe częsci?
    Kolejnym problemem jest to ,że brat mieszka razem z mamą w jednym z mieszkań
    a ja wyremontowałem to drugie i wyprowadziłem się.Od czasu jak się
    wyprowadziłem brat "terroryzuje"mame i czuje się jak właściciel,mnie
    oznajmił ,że mogę odwiedzać mame po uprzedniej konsultacji z Nim.
    Pomóżcie mi doradzając co zrobić,jak dalej prawnie najkorzystniej byłoby
    poprowadzić tą sprawę tak żeby On nie wyrzucił mamy ,czy mogę spłacić jego
    część,czy mam się zrzec mojej części na żecz mamy?
    Proszę o dobrą poradę.

    z poważaniem
    Bartek