    From: "Hammer" <t...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosba o rade...
    Date: Tue, 25 Jun 2002 10:31:36 +0200

    Jestem zbulwersowany postepowaniem przedstawiciela sporej firmy,
    ktory 4 dni temu, w jej imieniu jako uprawniony inwestor,
    podpisal ze mna umowe o dzielo , na wykonanie pewnego urzadzenia,
    a dzisiaj, kiedy mija termin wplacenia na moje konto zaliczki,
    gwarantowanej co do wysokosci oraz terminu jej wplaty,
    odpowiednim paragrafem w tej umowie, informuje mnie, ze chce zrezygnowac
    z tej umowy bo takie polecenie dostal od szefa swojej firmy (obcokrajowca)!
    W tej umowie istnieja paragrafy mowiace o pisemnym trybie wprowadzania do niej zmian
    pod rygorem niewaznosci, oraz paragrafy odnoszace sie do kodeksu cywilnego
    w przypadku spraw nieuregulowanych niniejsza umowa, lub odnoszace sie do rozwiazan
    przez sady powszechne, w przypadku sporu..
    Jestem zdezorientowany i zupelnie nie wiem na co moge liczyc w tej sytuacji, czy mam
    sie
    upominac o zaliczke, bo dzisiaj termin jej wplacenia mija, czy tez mam traktowac te
    umowe za niewazna, a czy w zwiazku z tym, mam prawo liczyc na jakas rekompensate..,
    czy tez z pokora dac sie 'robic w jajo', po raz drugi zreszta..i oprawiac umowy w
    ramki
    by stanowily swiadectwo mojej naiwnosci i czyjegos braku szacunku do wlasnego
    podpisu!
    Jesli ktos z Panstwa mialby ochote mi poradzic, bede wdzieczny.

    K.Dobrowolski
    t...@a...net