  • 1. Data: 2005-11-10 10:13:15
    Temat: Prokuratorzy chronia przestepcow.
    Od: CC <o...@i...pl>

    W ostatnim czasie dostalem informacje z wiarygodnego i kompetentnego
    zrodla ze w polskich Prokuraturach lezy od lat, 75 000 (siedemdziesiat
    piec tysiecy) spraw ktore maja adnotacje roznych notabli aby nie nadac
    im dalszego biegu.

    Sa to sprawy korupcji biznesowych, politycznych itp.

    Jedna z ujawnionych tego typu spraw jest przypadek Ungiera od Kwasa
    ktory byl oskarzany o wielomilionowa kradziez a prokurator przez 10
    lat nie mial czasu aby go przesluchac.

    Wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest jednym z ramion osmiornicy ktora
    od lat rzadzi krajem.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://obnie.w.interia.pl

  • 2. Data: 2005-11-10 10:31:35
    Temat: Re: Prokuratorzy chronia przestepcow.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    CC <o...@i...pl> naskrobał/a w

    > Wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest jednym z ramion osmiornicy ktora
    > od lat rzadzi krajem.

    Nawet w Konstytucji sobie to zapisali.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzis Slonce nie wzejdzie, bo za zimno.

  • 3. Data: 2005-11-10 13:33:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    CC wrote:
> [...]
    > im dalszego biegu.

    W ostatnim czasie dostalem informacje z wiarygodnego i kompetentnego
    żródłala, że jesteś Talibem-terrorystą z Klewek.

    ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-11-10 14:14:35
    Od: day <t...@d...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W ostatnim czasie dostalem informacje z wiarygodnego i kompetentnego
    > żródłala, że jesteś Talibem-terrorystą z Klewek.
    >
    > ;->

    A na lotnisku Szczytno-Szymany samoloty CIA latajace na trasie
    Washington - Kabul - Szczytno - Marokko - Guantanamo to nie laduja :-P

    http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q=szczytno&
    ie=UTF-8

  • 5. Data: 2005-11-10 16:18:17
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Ja dotego dodałbym skorumpowany sąd.
    Sądziów powoływał od 10 lat kwach.

    Na 3 sprawy w prokuraturze 3 odmowy wszczęcia śledztwa w tym uznano mnie za
    nie poszkodowanego w sprawie.
    A sąd w trybie 1 sędziego to przyklepywał.

  • 6. Data: 2005-11-10 19:22:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "CC" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci

    Skoro informacja z wiarygodnego zródla, to na co czekasz? Zlóz
    zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa. Na co liczyles wysylajac to
    na te grupe? Przeciez trudno z taka wiadomoscia polemizowac. To, ze
    tak byc nie powinno chyba kazdy wie. Nikt z nas nie jest w stanie ani
    potwierdzic, ani zdementowac tej informacji, bo niby kto ma mozliwosc
    to policzyc (zreszta z tego powodu uwazam, ze informacja jest
    niewiarygodna).

  • 7. Data: 2005-11-11 12:39:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
    > Ja dotego dodałbym skorumpowany sąd.
    > Sądziów powoływał od 10 lat kwach.

    psychiatrów też?

    KG

  • 8. Data: 2005-11-13 21:52:19
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Nikt z nas nie jest w stanie ani
    > potwierdzic, ani zdementowac tej informacji, bo niby kto ma mozliwosc
    > to policzyc (zreszta z tego powodu uwazam, ze informacja jest
    > niewiarygodna).

    Ja mogę. Oczywiście nie ma ani jednej takiej sprawy. Ponieważ za takie coś

    >maja adnotacje roznych notabli aby nie nadac
    im dalszego biegu.

    mozna dostać art. 239 kk. A prokuratorowi, który by się do tej "adnotacji"
    zastosował - art. 231 kk. Więc ktoś by musiał być kompletnym idiotą, aby dać
    taką adnotację.
    A reszta informacji z tego posta jest równie wiarygodna.

  • 9. Data: 2005-11-14 13:15:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mogę. Oczywiście nie ma ani jednej takiej sprawy.

    Z tą oczywistością, to bym polemizował akurat. Przy czym niekoniecznie
    musi się to wiązać z uczynieniem dekretacji w opisanej w poście
    formie, bo istnieje kilka innych sposobów, by de facto zamrozić
    postępowanie w martwym punkcie nie robiąc tego i przy okazji nie
    łamiąc prawa. Choćby powołanie kilku biegłych potrafi sparaliżować
    postępowanie na kilka lat. Tym nie mniej informacje o opisywanej skali
    zjawiska uważam za wyssane z palca. Głownie z tego powodu, że by się
    to dało ustalić trzeba by było przeanalizować kilkaset tysięcy akt na
    biegu i zawieszonych z różnych przyczyn.

  • 10. Data: 2005-11-18 23:03:07
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    CC napisał(a):
    > W ostatnim czasie dostalem informacje z wiarygodnego i kompetentnego
    > zrodla

    Czy to to samo źródło, z którego Lepper wiedział, że Talibowie
    przylecieli do Klewek po wąglik?

    [ciach]

    --
    falkenstein