  • Data: 2002-08-19 09:31:24
    Temat: Proces o odszkodowanie - czy są podstwy ???!!!
    Od: "Johny" <1...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja siostra została potrącona przez samochód. Doznała poważnych obrażeń (
    zmiażdżona prawa noga). Czeka ją rok leżenia w łóżku i ciężka
    rehabilitacja - o pójściu do pracy oczywiście nie ma mowy.

    Moje pytanie - czy ma ona jakiekolwiek możliwości wytoczenia procesu sprawcy
    wypadku o odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu, utrate korzyści ( praca )
    oraz szkody moralne ( ból, cierpienie ).

    Sprawa o orzeczenie winy sprawcy wypadku jest w toku - czy jej wynik może
    mieć wpływ na odpowiedź na moje pytanie ???

    Proszę o radę i pomoc - czy taki proces ma jakiekolwiek szanse na wygraną
    ???