  • Data: 2006-06-23 05:19:59
    Temat: Próby wymuszenia wycofania sprawy z policji
    Od: sanseweria<z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)

    Tak jak pisałam tu wcześniej, włamano mi sie do skrzynki internetowej ( art.267
    KK). Zgłosiłam sprawę na policję, która po pół roku znalazła sprawcę. Okzała się
    nią niestety bliska mi osoba z mojego środowiska zawodowego. Teraz jestem
    zmuszana przez nią do wycofania sprawy, zarówno prośbą jak i szantażem ( mam
    maile z szantażem " zastanów się czy naprawdę chcesz ładować mnie w bagno" "
    Jak nie wycofasz sprawy, pokażę pewnym osobom Twoje maile , w których
    wyrażałaś się o nich nieprzychylnie"). Nie chodzi mi o poradę czy wycofywać
    sprawę czy nie ( bo zdecydowana jestem nie wycofywać) , tylko czy na próby
    szantażu mogą być okolicznością obciążającą sprawcę i jaki jest na niego paragraf?

    -> http://usenet.pomocprawna.info