  • Data: 2007-01-07 21:07:57
    Temat: Problemy z MPK
    Od: Jakub 'jarbi' Roszkiewicz <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Otóż mam, a raczej moja dziewczyna ma problem z MPK.
    Opisze zaistniałą sytuację. Otóż dziewczyna jechała tramwajem, odbiła bilet
    po ruszeniu pojazdu, poczym "kanarzy" ogłosili kontrole bilecików.
    Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że jeden z pracowników MPK zaczął
    uparcie twierdzić, iż ma luba odbiła bilet po ogłoszeniu kontroli (a to
    dziwne?). Na domiar tego wyzwał ją od gówniar i szarpał ją, na koniec
    wlepił wezwanie do zapłaty. Pomogłem jej napisać odwołanie wspominając o
    chamskim i niepoprawnym zachowaniu tego też pracownika.
    Po miesiącu dostałem odpowiedź, odrzucają odwołanie (eh), ale nie listem
    poleconym, acz zwykłym.
    I mam pytanie, czy jest ustawiony też termin (miesiąc) co do odpowiedzi na
    takowe odwołanie? Iż po takim terminie jest przyjęte jako odpowiedź
    pozytywna? Nie, żebym chciał się wymigać od zapłaty, ale jest ona
    niesłuszna oraz chciałbym chamsko odegrać się za chamstwo wobec dziewczyny.
    Szkoda, że mnie wtedy nie było, dziewczyna nie wiedziała nawet, że może
    policje wezwać.. ;)
    Z góry dzięki za odpowiedź i ewentualnie inne propozycje rozwiązania
    problemu.
    --
    Niemoralna propozycja.