    From: "K.S." <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem ze szkołą PILNE
    Date: Mon, 17 Oct 2005 14:20:52 +0200

    Witam szanownych grupowiczów.

    Mam następujący problem i niewiem co zrobić.

    W roku 2004 moja pani podpisała umowę i zdała papiery na płatne studium
    zaoczne :) Po małym wywiadzie na temat tej szkoły (międzyinnym w kuratorium)
    okazało się że ta szkoła jest mało wiarygodna. Znalazła więdz inną szkołe do
    której się również zapisała i z tej pierwszej zrezygnowała i odebrała
    papiery.

    Teraz po tylu miesiącach okazało się że musi zapłacić w tej pierwszej szkole
    za cały semestr chociaż niebyła ani razu na zajęciach i papiery odebrała
    przed rozpoczęciem roku.

    Okazało się że w umowie był podpunkt w którym jest to napisane że w razie
    rezygnacji musi zapłacić.

    Teraz moje pytanie jak uważacie zapłacić czy nie ??

    Dla mnie wygląda to na wyłudzenie. Skoro niebyła na ani jednej lekcji to
    musi za nią zapłacić.

    Co można zrobić żeby nie zapłacić.

    Informuję że nie jest to mała kwota i na którą nas niestać a po drugie
    niemamy zamiaru za coś płacić czego niedostaliśmy.

    Może jest jakiś paragraf na taką sprawe.

    Pozdrawiam

    KS