  • 1. Data: 2004-04-14 14:12:47
    Temat: Problem zaśmiecania
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    Witam, mam następujący problem,
    może ktoś z szanownych grupowiczów wspomoże :

    Posiadam działkę w innej miejscowości, okoliczni mieszkańcy wyrzucają na nią
    śmiecie, Straż miejska nakazuje mi sprzątać te śmiecie strasząc sądem
    Grodzkim - tak jakbym miał to robić za MPO. Kilka razy wywiozłem takie
    śmiecie - ale trudno żebym to robił stale jak śmieciarz i to za darmo. Jakie
    mam możliwości obrony -działka niezagospodarowana, nieużywana i
    nieogrodzona - czy można ją zakwalifikować jako teren otwarty (ustawa o
    utrzymaniu czystości i porządku w gminach)? Czy Straż miejska nie ponośi
    jakiejś odpowiedzialności za niedopilnowanie. Lub gdzie można znależć
    wykładnie stosowania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
    Ewentualnie jakieś konkretne rozsadne pomysły.

    pozdr. emandk