    From: "Mirek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z wyplatą odszkodowania. Co robić?
    Date: Thu, 14 Oct 2004 17:11:37 +0200

    Witam,
    Mam pytanie do fachowców (taka darmowa porada prawna :) )
    Otóż wybito mi szybe w sklepie. Stało się to w sierpniu. Małe miasteczko i
    jedyny Pan likwidator szkód był akurat na urlopie. Zadzwonilem do odziału
    okrego wego z zapytaniem co mam zrobić. Powiedziano mi, żeby wstawił szybe
    na własny koszt wziął fakturę i potem im przedstawił. Tak zrobiłem. Faktura
    wynosi 550zł. Po powrocie z urlopu Pan likwidator szkód ocenił szkodę na
    wartość 194zł. Zlożylem odwołanie. Po ponownym rozaptrzeniu oceli szkodę na
    306 zł. Zamierzam złożyć kolejne odwołanie. Ktoś ma propozycję co mam
    zrobić, napisać? Jak ich przmusić do zwrotu kosztów? Zawiadomienie do
    prokuratury? Prasa? Powództwo Cywilne?

    Pozdrawiam
    Mirek