    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z wymianą towaru kupionego przez internet
    Date: Sat, 16 Feb 2008 05:07:18 -0800 (PST)

    Kupiłem spodnie w sklepie internetowym. Jako, że źle dobrałem rozmiar,
    wysłałem je z powrotem i wpłaciłem sklepowi stosowną kwotę na
    pokrycie kosztów wysyłki. Sklep spodni nie wymienił, odesłał stare
    (niewymienone) spodnie, tłumacząc, że nie pokryłem wszystkich kosztów
    wymiany. Koszty wymiany sklep na kwotę dwukrotnie wyższą od kosztu
    wysyłki towaru. W regulaminie sklepu nic nie jest napisane o kosztach
    wymiany. Mam stare spodnie i straciłem pieniądze na pokrycie kosztów
    wysyłki w dwie strony. Kto ma rację w sporze i ewentualnie gdzie
    dochodzić swoich praw? Czy sklep internetowy może żądać dowolnej ceny
    za wymianę towaru, nie informując o tym klienta przy sprzedaży tego
    towaru?