eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z przewoźnikiem › Problem z przewoźnikiem
  • Data: 2005-09-26 09:49:06
    Temat: Problem z przewoźnikiem
    Od: "fff" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    mam problematyczną sytuację z przewoźnikiem Acorn. Firma ta oferuje bilety
    typu open. Bilet open, to bilet z niesprecyzowaną datą powrotu. Problem w
    tym, że za zamknięcie biletu (rezerwację terminu powrotu) pobierana jest
    opłata w autobusie - 10 GBP. Na jakiej podstawie jest ona pobierana?
    Przecież kupując bilet, płacę za bilet i koniec. Mało tego - w regulaminie,
    który jest na bilecie nie ma słowa nawet o takiej opłacie. Przed zakupem
    biletu nikt mnie nie poinformował o takich kosztach ukrytych. Gdybym
    wiedział, że do biletu trzeba doliczyć te 10 GBP wybrałbym inna firmę, która
    byłaby de facto tańsza. Czuję się po części oszukany.., a takie działanie
    przewoźnika.. hmm. . chciałbym przytemperować. Gdzie to najlepiej zgłosić?
    Myślałem o UOKiK.
    PS. Jestem z Opola..

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1