eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask). › Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
    From: Pawelek <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
    Date: Fri, 3 Apr 2009 06:32:37 -0700 (PDT)

    Dzień dobry wszystkim dobrym duszom na tej grupie :-)

    Do tej pory byłem jedynie biernym czytelnikiem grupy, który przygląda
    się kłopotom codziennym osób tutaj piszących oraz ewentualnym
    rozwiązaniom. Niestety w końcu i ja wpadłem w sidła niewiedzy
    przepisów i ewentualnego stosowania na codzień prawa w przedmiotowym
    temacie...

    Nawiązując do mojej historii opisanej na grupie merytorycznie
    zajmującej się tematyką sprzętu komputerowego:

    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/e56a6da60b1180a2/d582b6bf7851541e?hl=pl
    &lnk=gst&q=zatrzask+r61i#d582b6bf7851541e

    W skrócie: kupiłem laptopa Lenovo R61i, w którym po 7 miesiącach
    zaczęła pękać obudowa na około zacisku. Udałem się do serwisu Ram-
    serwis, który jest autoryzowany oraz działa w imieniu Lenovo. Po
    krótkiej rozmowie otrzymałem w biurze informacje, że nie powinno być
    kłopotów z realizacją gwarancji oraz że sprzęt zostanie przesłany do
    Warszawy. Po kilku dniach otrzymałem na telefon komórkowy sms, że
    serwis prosi o kontakt. Oczywiście oddzwoniłem i otrzymałem
    informacje, ze serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Odpowiedni
    protokół otrzymałem na e-mail.

    Poprosiłem o informacje czy zostanę obciążony jakimikolwiek kosztami i
    otrzymałem informacje, że będe musiał zapłacić za diagnozę
    ( sprawdzenie czy komputer podlega gwarancji!) 84.18zł.

    Kochani! Jeśli wiecie to dajcie mi info co mogę zrobić w rzeczonej
    sprawie, czy ktoś miał już do czynienia z podobną sytuacją oraz czy
    jest to prawnie dopuszczalne aby pobierać od klienta pieniądze za
    sprawdzenie czy usterka jest usuwana na gwarancji.

    Z pozdrowieniami
    Paweł