  • 1. Data: 2007-03-27 15:04:40
    Temat: Problem rozliczenia z wykonawcą remontu
    Od: "Marcin" <w...@w...pl>

    Witam, kończę remont domu. Prace budowlane od samego początku wykonuje ekipa
    w składzie: "szef" i kilku jego pracowników. Ponieważ prace dobiegają już
    końca, to niedawno szef ekipy poprosił mnie o przysługę, abym zapłacił
    końcówkę (kilka tys. złotych) z góry, tłumacząc to tym, że ma problemy z
    wypłatą dla pracowników. Nie otrzymałem żadnego potwiedzenia, po prostu
    zaufałem człowiekowi i dałem mu pieniądze do ręki. Niedawno na budowie
    zjawiła się ponownie jego ekipa (robotnicy u nas nocują) i poinformowała
    mnie, że nie mają kontkatu z szefem i ze nie zaplacił im za ostatnie prace.
    Dzwoniłem wielokrotnie, ale jego telefon nie odpowiada. Żeby dokończyli
    remont musiałbym teraz tą samą kwotę zapłacić ponownie robotnikom
    indywidualnie do ręki. Nie wiem co robić... Czy ktoś spotkał się z czymś
    takim?? Tak mnie to zbiło z tropu, że nawet nie przychodzi mi do głowy nic
    co mógłbym zrobic w tej sytuacji....

  • 2. Data: 2007-07-14 20:48:47
    Temat: Re: Problem rozliczenia z wykonawcą remontu
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Marcin <w...@w...pl> napisal:
    > zaufałem człowiekowi i dałem mu pieniądze do ręki. Niedawno na budowie

    A pokwitowal? Bo jak nie, to on ma kase, a ty dales d...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek