    From: ALi0 <ali0@(wytnij.to).wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem na Allegro
    Date: 13 Mar 2003 14:02:01 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pol-153.tkb.net.pl

    Witam

    Kupilem nie tak dawno na aukcji pewnej firmy aparat cyforwy. Aparat okazal sie
    wadliwy. Firma
    kierowala mnie do serwisu, ale po wymianie kilku maili zgodzila sie wymienic aparat
    na nowy. Po
    odeslaniu starego, a otrzymaniu nowego okazalo sie, ze nowy aparat nie ma starych
    wad, ale ma
    nowe (tez uniemozliwiajace uzytkowanie pewnych funkcji). Ale obecnie o wymianie, ani
    o zwrocie
    pieniedzy owa firma nie chce slyszec i odsyla do servisu. Tlumaczyli, ze aparat juz
    byl wymieniany i
    jak im go wysle, to odesla mi spowrotem. Oba aparaty mialy te wady od samego
    poczatku.
    Czy moge sie domagac zwrotu pieniedzy, czy musze zaczac ten serwisowy horror? Z
    ubezpieczenia
    allegro tez nie chcialbym korzystac, poniewaz za aparat zaplacilem prawie dwa razy
    wiecej niz jego
    maksymalna wartosc.
    Prosze Was o porade jak to zalatwic najprosciej i najskuteczniej.

    PS. Jak kupujecie pseudoaparat cyfrowy trzymajcie sie z daleka od UMAX-ow. Naprawde
    szkoda
    nerwow.
    Pozdrawiam
    ALi0