  • Data: 2003-10-12 18:04:48
    Temat: Problem logiczny do rozwiazania
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam nastepujacy problem. Nie wiem jak zinterpretowac przepis Ordynacji
    podatkowej, mowiacy o tym, ze Urzad Skarbowy moze oszacowac podstawe
    opodatkowania, gdy brak ksiegi podatkowej LUB dowodow zrodlowych. Jak mam
    rozumiec spojnik "lub"? Czy to oznacza, ze przy braku ksiegi, bedac w
    posiadaniu dowodow zrodlowych, Urzad nie ma takiego prawa?

    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

    Michal Wilk