  • 1. Data: 2005-01-08 16:13:54
    Temat: Problem, Kredyt a baza dluznikow.
    Od: "Wachstiel" <w...@p...fm>

    mam problem moja zona miala kiedys problem z bankiem i figuruje teraz w
    bazie dluznikow. Ostatnio chcielismy wziasc kredyt na auto i po sprawdzeniu
    zony w bazie odmowili nam kredytu. Mam takie pytanie, czy jest mozliwe abym
    ja zaciagnal kredyt na samochod , ale w taki sposob aby bank nie sprawdzal
    zony tylko mnie?

  • 2. Data: 2005-01-08 19:10:14
    Temat: Re: Problem, Kredyt a baza dluznikow.
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Wachstiel" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > abym
    > ja zaciagnal kredyt na samochod , ale w taki sposob aby bank nie sprawdzal

    Jest takich lichwiarskich firm pełno. Jak będziesz zalegać z płatnościami to
    Ci przyślą łysych spasionych osiłków mówiących akcentem rosyjskim. Oni z
    Ciebie wszystkie zaległości wyegzekwują szybko i skutecznie.
    To czy komuś z płatnościami Ty czy Twoja Żona zawaliliście ich nie obchodzi.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 3. Data: 2005-01-08 21:00:42
    Od: "Wachstiel" <w...@p...fm>

    tylko ze zaleglosci zostaly juz splacone a zonaw bazie dalej figuruje

  • 4. Data: 2005-01-09 13:07:10
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    > tylko ze zaleglosci zostaly juz splacone a zonaw bazie dalej figuruje

    Tak, tyle że banki nie dysponują "narzędziami egzekucyjnymi" takimi jak
    prywatne firmy lichwiarskie, niejednokrotnie wykonujące działalność wbrew
    obowiązującym normom prawnym. Dlatego są ostrożniejsze w udzielaniu
    kredytów.
    Odnośnie Twojego pytania - poszukaj w innych, ale bankach. Każdy ma w tym
    zakresie swoje zasady i procedury.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 5. Data: 2005-01-09 13:31:00
    Od: "Ajron" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Wachstiel" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > tylko ze zaleglosci zostaly juz splacone a zonaw bazie dalej figuruje

    To dowiedz sie gdzie dokladnie zona figuruje i niech wysle pismo o
    skreslenie z listy dluznikow. Niestety to w waszym interesie jest aby
    zniknac z takiej listy.
    Chyba przyklad takiego pisma widzialem na http://www.e-dlugi.pl.

    Ajron.