  • 1. Data: 2020-02-08 09:34:42
    Temat: Prawomocnie uniewinniony po 10 LATACH składa doniesienie na oskarżającą go o gwałt
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,256
    72668,malkowski-zlozyl-zawiadomienie-ws-kobiety-ktor
    a-oskarzala.html
    > Małkowski złożył zawiadomienie ws. kobiety, która oskarżała go o
    > gwałt. "Zmyślenie na zmyśleniu"
    > ; mk, IAR, WB 06.02.2020 16:51 ;
    >
    > Były prezydent Olsztyna Czesław Małkowski złożył zawiadomienie do
    > prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Alicję
    > T. Kobieta przed laty oskarżała samorządowca o gwałt, Małkowski został
    > prawomocnie uniewinniony. [...]

    Po dziesięciu latach "drogi przez sądy" się mało podobnemu ruchowi dziwie.
    Jednak dziesięć lat cyrków i nieprawomocne skazanie po drodze raczej
    sugeruje że sprawa prosta nie była [o ile ktoś ma (jeszcze) nieco wiary
    w wymiar sprawiedliwości RP3].

    Ja obstawiam że prokuratura będzie wolała się wykręcić od sprawy,
    interesujące może być jak to uzasadni - "Mowa trawa, papier grunt".

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-08 10:14:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2020 09:34:42 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
> [...]
    > Jednak dziesięć lat cyrków i nieprawomocne skazanie po drodze raczej
    > sugeruje że sprawa prosta nie była [o ile ktoś ma (jeszcze) nieco wiary

    Albo, ze po prostu dowodow prawie nie bylo.
    A wtedy i to ostateczne uniewinnienie niewiele wnosi, bo niekoniecznie
    "nie zrobil", a "brak dowodow ze zrobil".

    > Ja obstawiam że prokuratura będzie wolała się wykręcić od sprawy,
    > interesujące może być jak to uzasadni - "Mowa trawa, papier grunt".

    Nie przedawnilo sie ?
    Akurat papiery sa, podpisane zeznanie, protokol z sadu.

    Ogolnie to zawsze moze stwierdzic, ze brak dowodow, umorzyc, a po
    protestach przekazac do sadu i niech sad sie meczy.

    Tylko ...
    "Były prezydent Olsztyna zarzucał Alicji T., że jej zeznania nie miały
    oparcia w faktach. Kobieta miała m.in. twierdzić, że została zgwałcona
    po pierwszomajowej imprezie w 2002 r. - Fakty są takie, że w 2002 r.
    nie było imprezy. Była w 2001 r. A wtedy nie byłem prezydentem -
    powiedział Małkowski.

    Alicja T. miała zeznać też, że została zgwałcona 27 marca 2007 r.
    między godz. 12 a 12.30. Małkowski tłumaczył, że tego dnia była sesja
    rady miasta. O godz. 12 ogłoszono przerwę. Były prezydent wyliczał, że
    dotarcie do mieszkania kobiety zajęłoby mu co najmniej kilkanaście
    minut. - 20 minut po godz. 12 ta pani rozmawiała przez telefon,
    rozmowa trwała 10 minut. A ja o 12.30 byłem już na sesji -
    powiedział."

    Czemu to w ogole trafilo do sadu ?
    Czy to tylko kilka z wielu, bo ponoc romans mial.

    Hm, dowodow bylo duzo ?
    http://codziennikfeministyczny.pl/mial-spedzic-wiezi
    eniu-5-lat-za-gwalt-na-ciezarnej-pracownicy-malkowsk
    i-uniewinniony/

    J.

  • 3. Data: 2020-02-08 14:25:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 09:34, A. Filip pisze:

> [...]
    > Ja obstawiam że prokuratura będzie wolała się wykręcić od sprawy,
    > interesujące może być jak to uzasadni - "Mowa trawa, papier grunt".

    Uniewinnienie od gwałtu nie oznacza, ze gwałtu nie było, tylko, że nie
    ma dowodów na to, że był. To nie całkiem to samo. Udowodnienie
    fałszywego zawiadomienia uważam za mało prawdopodobne, ale zniesławienie
    dla osób, które ogłaszały, ze zgwałcił, zanim sad to zbadał, to już tak.
    Przy okazji za porażkę uważam, że 10 lat trzeba było czekać.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-02-08 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przy okazji za porażkę uważam, że 10 lat trzeba było czekać.

    Porażka to jest jak ci sushi w domowym zaciszu nie wyjdzie.
    10 lat procesu to jest kur... skandal a nie porażka! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć