    From: "bim-bom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo pracy i urlop
    Date: Mon, 16 Jul 2007 17:26:59 +0200

    Witam,
    Zostałem zatrudniony (jako pierwsza praca) umową o pracę na okres próbny - 3
    mies. Jeszcze miesiąc pozostał
    Przysługiwało mi 5 dni urlopu. Wykorzystałem do tej pory 3.
    Prawie na pewno firma będzie chciała, żebym po okresie próbnym zaczął u nich
    pracę na stałe.
    Mam zamiar zrobić sobie wakacje do początku października i wtedy kontynuować
    pracę w tej firmie.
    Co z tymi dniami urlopu, jeśli ich nie wykorzystam? Czy muszę je
    wykorzystać?
    Przejdą mi na czas, kiedy będę kontynuował pracę?
    Czy zamiast dostanę wyższą pensję za ostatni miesiąc pracy? Czy to będzie
    1/30, 1/20, czy jaka część płacy brutto?

    Z góy dzięki.