eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta ? › Prawo konsumenta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Jerzyk" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo konsumenta ?
    Date: Wed, 20 Mar 2002 18:01:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <a7af48$k7q$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: py71.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016643528 20730 212.160.22.71 (20 Mar 2002 16:58:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Mar 2002 16:58:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:87593
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Nie jestem stalym czytelnikiem grupy ale kieruje sie tutaj z pytaniem. Ok 2
    lat temu kupilem zestaw mebli bezposrednio u producenta. Po niecalym roku
    wersalka ulegla uszkodzeniu (deska do ktorej jest przyczepiony mechanizm
    najprawdopodobniej byla slaba i mechanizm na tyle sie w niej rozruszal ze
    nie da sie jej otworzyc ani zamknac). I teraz - na pokwitowaniu zaplaty
    odrecznie napisane jest "Gwarancja 5 lat". Kiedy odrazu po powstaniu
    uszkodzenia zadzwonilem do wlasciciela (co bylo niestety z jego winy
    utrudnione) powiedzial ze musze mu opis usterki (tu jestem laikiem) przeslac
    listem poleconym bo inaczej on nie przyjmuje zgloszenia. Po 3 ktorych
    probach telefonicznych poddalem sie bo nie mialem czasu ani na pisanie ani
    na cokolwiek. Dodam ze tenze pan mowil mi tez oczywiscie ze zapewne
    uszkodzenie jest z winy uzytkownika czyli mnie. Ale jak inaczej uzytkowac
    wersalke ktora codziennie trzeba zlozyc do polowy, wyjac posciel, i rano
    nastepnego dnia umiescic ja tam z powrotem?

    Teraz pytanie: czy musze takowy nielekki mebel sam zawozic jemu na wlasny
    koszt (co sie mija z celem bo wole zaniesc albo zaprosic do siebie speca
    ktory wezmie tyle co za transport (Wrocław-Twardogóra) niz sie dowiedziec ze
    jest uszkodzona z mojej winy), czy jak ofiarowal powinien sam sprawdzic
    usterke na miejscu (o ile wysle polecony). Dodatkowo czy mozliwe jest jego
    stwierdzenie ze wersalka z 5 letnia gwarancja zostala juz po roku uszkodzona
    i to z mojej winy ? Jesli mozna to poprosze o odpowiedz ktora by mnie
    nakierowala co robic. Jakis link lub cokolwiek. A moze poprostu zwrocenie
    uwagi ze nie mam racji.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    --
    Pozdrowka

    Jerzyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1